ماموریت / Missionماموریت کتابخانه ما، تأمین و دسترسپذیری منابع اطلاعات بالینی روزآمد برای جامعه هدف برای ارتقای کیفیت آموزش و مراقبت بالینی است. البته بخشی از خدمات ما تأمین نیاز اطلاعاتی بیماران و خانوادههای آنها را نیز دربرمیگیرد. اهداف کتابخانه ما براساس «ماموریت»، «چشمانداز» و «برنامه راهبردی» در بازه زمانی سه سال آینده (1403-1401) و تا پایان 1403 بدین گونه تعیین شده است:1. پشتیبانی از اهداف آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه از طریق تامین منابع اطلاعاتی برای جامعه استفادهکننده. 2. بکارگیری شیوههای نوین در علم کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی. 3ـ آموزش و کمک به ارتقای دانش تخصصی جامعه استفاده کننده. 4. گردآوری مجموعهای غنی از منابع اطلاعات تخصصی چاپی و الکترونیکی. |
چشمانداز / Visionکتابخانه بیمارستان درنظر دارد با استانداردسازی امکانات و خدمات خود، ضمن تعالی سازمانی، با ایجاد بستری مناسب برای کاربران و ذینفعان، و جلب رضایت آنان، در مسیر توسعه پایدار در ارائه خدمات کتابخانهای، و تامین نیازهای اطلاعاتی کاربران خود قرار گیرد. چشمانداز کتابخانه توحید در بازه زمانی تعیین شده عبارت است از:1. جلب رضایت جامعه استفاده کننده از طریق دراختیار گذاشتن منابع، و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن با حداکثر اطلاعات. 2ـ دستیابی به منابع اطلاعاتی و استفاده از آنها براساس احترام به اولویتها و انتظارات مراجعین و عادات حرفهای آنها. 3ـ ارائه منابع باکیفیت و خدمات نوآورانه برای تحریک خلاقیت و کنجکاوی توأم با تسهیل یادگیری پیوسته مراجعان. 4ـ ایجاد محیطی راحت و پویا، متنوع با بهرهگیری از جدیدترین امکانات و شیوههای اطلاعرسانی. |
برنامه راهبردی / Strategic Planبا توجه به اهمیت کتابخانهها و لزوم وجود برنامه عملیاتی برای رسیدن به اهداف آموزشی ـ پژوهشی و ارائه خدمات بهینه به کاربران، برنامه راهبردی کتابخانه در چهار مسیر توسعهای تدوین و اجرا خواهد شد:1. توسعه منابع علمی؛ شامل: 1.1. توسعه منابع الکترونیک به منظور سهولت دسترسی به منابع از سوی کاربران و همچنین پایش مستمر میزان استفاده از این منابع 2.1. به روزرسانی منابع علمی چاپی 2. توسعه خدمات؛ شامل: 1.2. گسترش ارتباط بین کتابخانهای 2.2ـ گسترش خدمات نوین کتابداری و معرفی آن به کاربران 3.2ـ پایش مستمر خدمات ارائه شده توسط کتابخانه، و ارائه گزارش به مسئولین و کاربران 4.2. بروزرسانی وب سایت کتابخانه 3. توسعه آموزشی؛ شامل: 1.3. افزایش سطح سواد اطلاعاتی اعضای هیئت علمی و دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه 2.3. برگزاری کارگاههای آموزشی با هدف توانمندسازی کتابداران 3.3. شرکت کتابداران در دورههای آموزش تخصصی کتابداری 4. توسعه فضا؛ شامل: 1.4. توسعه/ ساخت فضای فیزیکی کتابخانه: سالنهای مطالعه مجزا، اتاقهای کامپیوتر، ... 2.4. بهینهسازی فضای کتابخانه از طریق انجام تعمیرات ساختمانی: زیباسازی فضای کتابخانه، تهیه مبل و صندلی، ... |
افراد آنلاین | 0 |
بازدید صفحه جاری | 5 |
تاریخ بروز رسانی | 1402/04/04 |
بازدید امروز | 41 |
بازدید دیروز | 46 |
بازدید کل | 12868 |